ivan_91_1 (ivan_91_1) wrote,
ivan_91_1
ivan_91_1

Навіщо так калічити розклади?

Не розумію, навіщо ж так чинуші з Укрзалізниці калічать розклади???
Наприклад є причіпний вагон Жмеринка-Куп'янськ із відправленням зі Жмеринки о 5:58, прибуттям в Харків-пас. о 0:03. В Києві цей вагон стоїть аж П'ЯТЬ (!!!) годин! Навіщо??? Якщо немає технічної можливості продовжувати курсування потягу Харків-Трускавець, який було скасовано ще минулого року, то навіщо ж паскудити розклад причіпним вагонам, які його заміняють. Навіть при теперішньому покаліченому розкладі можна ж скласти нормальний розклад для причіпних вагонів без гігантських простоїв у Києві.
Можна замість цього ідіотизму призначити вагон Жмеринка-Харків формування ВЧД Жмеринка...
О 20.06 зі ст. Жмеринка вирушає швидкий потяг №24 Одеса-Москва. Прибуття в Київ-пас. о 23.55
Далі з Києва о 1.09 вирушає прискорений потяг №190 Київ-Суми. Прибуває в Суми о 6:37
Із Сум о 7:18 (сорока хвилин на перепричепку вагонів з одного потягу до іншого цілком достатньо) відправляється прискорений потяг №174 Суми-Харків. Прибуває в Харків-пас. о 10:05
Враховуючи те, що потяги 24 щоденний, а 174 та 190 із Києва та Сум відповідно курсують по парним числам, забезпечити курсування причіпного вагону ВЧД Жмеринка за маршрутом Жмеринка-Харків можна по непарним числам відправлення зі Жмеринки та Вінниці. Тобто такий розклад причіпного вагону Жмеринка-Харків був би дуже схожий на колишній розклад потягу 116 Трускавець-Харків до його скасування.
При теперішньому розкладі неможливо призначити причіпний вагон Львів-Харків для забезпечення прямого сполучення Тернополя та Хмельницького з Харковом, оскільки підходящий для цього потяг 398 Львів-Черкаси не курсує в ті дні, коли можна було б організувати перепричепки у Жмеринці, Києві та Сумах. Але якщо мова йде про Хмельницький, то хмельничани, яким треба дістатися до Харкова чи Сум, але не хочуть робити пересадку в Києві, змогли б дістатитсь без проблем до Жмеринки електричкою, що відправляється із Хмельницького о 17:09, а прибуває в Жмеринку о 19:16. А зі Жмеринки їхати далі причіпним вагоном Жмеринка-Харків.

Я ще можу зрозуміти, що на забезпечення прямого потягу із Вінниці, Тернополя, Хмельницького до Харкова може не вистачати вагонів, але те, що так калічать розклад причіпним вагонам, яким без зміни діючого розкладу можна було б раціонально організувати перепричепку, я не розумію.
Tags: залізниця, ідіотизм
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 6 comments