ivan_91_1 (ivan_91_1) wrote,
ivan_91_1
ivan_91_1

Нічний дизель-поїзд після 15 років знову сполучить Ім.Т.Шевченко з Гребінкою!

Як безпосередній учасник збору підписів за відновлення дизель-поїзда Вінниця-Гайворон, вітаю колегу Олександра Рудоманова rudoman4uk з успіхом!
А тепер слово автору:


“Це означає одне – з 1 лютого дизель-поїзд прямує до ст. Гребінка, а отже пасажири З Черкас за ніч матимуть можливість доїхати до Ніжина(Чернігова),Полтаву та Київ.
Так само як і навпаки.

Тут не буде опису збору сотні звернень та те, як довго це добивалось. Все склалось швидко і безболісно.

Так моніторячи сайт залізниць на предмет покращень, я помітив, що пригородний дизель-поїзд 6074\6061, котрий є нічним і раннішнім не доїзджає до пересадочної станції Гребінка,а має обмеження руху до ст. Драбове-Багрятинське чим обмежує пасажирів в можливостях пересадки пасажирів з гілки Ім.Шевченка-Гребінка в пересадку на приміські поїзди в міста Полтаву та Огульці на приміський поїзд №6354 та в напрямку Прилук та Ніжина на приміський поїзд №6522.Так і навпаки.

Спочатку отримав наступну відповідь: “Повідомляємо Вам, що дизель-поїзд №6061/6074 сполученням Ім.Т.Шевченка-Драбове курсує даним маршрутом понад 15 років. “

На пальцях це означало, що пасажири гілки Шевченко-Гребінка не мали можливості виїхати ввечері і зранку бути в Полтаві, Києві, Прилуках. Мене це здивувало і я вирішив допомогти людям.

12573801_10201268018219627_8758575101753327956_nКолись давно, внаслідок постійних зверненнь по Одеській залізниці, я обнінявся номером з начальником одного з управлінь. Зателефонувавши я отримав номер відповідальної особи за графік, після чого почались перемовини, підкріплені зверненнями громадян. Перемовини закінчились успіхом. Також було депутатське звернення від Андрія Іллєнко щодо продовження дизель-поїзда до Гребінки. Відповідь вам надаю.

Дизель-поїзд прибуває з Шевченко о 00:43, а вже о 2:10 і 2.15 пасажири можуть їхати на Ніжин(Чернігів) та Полтаву. На Київ о 4.55.

Зараз депутати обласної ради підготували та направили подяки відповідним особам Одеської Залізниці”
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201268018219627&set=a.1546244713188.47355.1747159288&type=3&theater

Саме з таких дрібниць відновлення дизель-поїздів, які скасували ригівсько-кучмівські "покращувачі" та узгоджених пересадок на вузлових станціях починається реальний суверенітет і справжня соборність України. Сподіваюся на те, що і я доживу не лише до призначення щоденного курсування дизель-поїзда Вінниця-Гайворон, а й призначення ранкового дизель-поїзда Вінниця-Гайсин після більш ніж 15-річної перерви.

Tags: залізниця
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments